تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروی زمینی تهران در اراک زمین‌گیر شد/شهرداری در یک قدمی صدر جدول

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان کشور با انجام پنج دیدار همزمان در شهرهای اراک، آبادان، گرگان، تهران و شیراز پیگیری شد که شهرداری اراک عصر دوشنبه میزبان تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران بود.

براساس این گزارش، تیم بسکتبال شهرداری اراک تا پایان هفته هشتم در جدول رده بندی لیگ برتر، با کسب ۱۴ امتیاز بعد از تیم صدر جدولی پتروشیمی بندر امام قرار داشت و این تیم در مصاف با نیروی زمینی تهران ،با روحیه خوب و آمادگی کامل و در حضور تماشاگران پرشور سخت به دنبال بُرد بود.

تیم نیروی زمینی تهران نیز که تا پایان هفته هشتم در رده هفتم جدول لیگ قرار داشت با انگیزه کسب امتیاز بیشتر و دست یافتن به جایگاه بهتر در جدول وارد میدان شد.

شاگردان محمد کسایی پور، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک در این بازی از آمادگی کامل برخودار بودند و کوارتر اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۲به سود خود تمام کرد.

در ادامه بازی شاگردان محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم نیروی زمینی تهران هرچه تلاش کردند نتوانستند به پیروزی دست یابند و در نهایت کوارتر دوم و سوم را نیز با نتایج ۳۸ - ۲۷ و ۵۵ - ۴۸ به تیم شهرداری اراک واگذار کردند.

پایان این مسابقه با نتیجه ۷۲ بر۶۱ به سود تیم شهرداری اراک رقم خورد که تیم اراک با کسب دو امتیاز از این برد، شانزده امتیازی شد و در یک قدمی صدر جدول لیگ قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروی زمینی تهران در اراک زمین‌گیر شد/شهرداری در یک قدمی صدر جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..