تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در آذربایجان شرقی

ساعت: 20:30 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 989179

مسئول اکران استانی جشنواره فیلم عمار از برگزاری افتتاحیه "اکران فیلم‌های جشنواره مردمی" با دو رویکرد جبهه مقاومت اسلامی و بزرگداشت بانوان زیبنی در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی رحیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آناج، اظهار داشت: هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار با اکران بیش از 60 اثر از هفته‌ی آتی در تبریز و شهرستانها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور ساماندهی آثار در چندین قالب موضوعی با محوریت مدافعان حرم، جهادفرهنگی، اقتصاد مقاومتی، جنگ‌جنگ تاپیروزی، فتنه 88، مرگ بر آمریکا(شامل آثار استکبارستیزی)، تاریخ انقلاب و ملت قهرمان دسته بندی شده است که در هر پک متناسب با موضوع کلی آثار برگزیده و فاخر به نمایش در خواهند آمد.

 مسئول اکران استانی جشنواره فیلم عمار خاطر نشان کرد: هر پک موضوعی شامل مستند، داستانی و نماهنگ است و علاقه‌مندان جهت اکران در تبریز می توانند به دبیرخانه استانی جشنواره عمار واقع در حسینیه هنر مراجعه نمایند.

رحیم‌زاده افزود: در 14 شهرستان نیز رابط اکران معین گردیده است و علاقه‌مندان می توانند با ثبت نام در سایت و یا تماس با دبیرخانه استانی با رابطین شهر خود ارتباط برقرار نمایند.

وی با اشاره به اینکه در دوره گذشته در بیش از 300  نقطه استان فیلم‌های جشنواره اکران شده بود؛ متذکر شد: استان ما ظرفیتی بیش از اینها دارد و ما امیدواریم امسال با همکاری مردم، در بیش از 400 نقطه اکران صورت پذیرد.

مسئول اکران‌های مردمی جشنواره ضمن بیان این نکته که دو رویکرد ویژه در جشنواره هفتم منجر به تمایز جشنواره عمارنسبت به سالهای قبل شده است، گفت: اختصاص "هفته فیلم مدافعان حرم" که درصدد نمایش رسالت زینبی جشنواره در انتقال مفاهیم جبهه مقاومت اسلامی به سبب اهتمام ملی در حمایت از این جبهه و کثرت برکات و آثار بین المللی آن و دیگری بزرگداشت بانوان زینبی و انقلابی با معرفی چهره‌های شاخص زنان مبارز در دوران انقلاب، منجر به وجه برتری جشنواره نسبت به دوره‌های قبل گردیده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس آغاز اکران‌ها و افتتاحیه استانی جشنواره نیز با این دو رویکرد بوده و اکران های ویژه در منازل شهدای مدافع حرم در تبریز و شهرستانها صورت خواهد پذیرفت.

رحیم‌زاده افزود: شهرستان‌های فاقد شهید مدافع حرم نیز اکران در منازل جانبازان و یا رزمندگان جبهه‌ی مقاومت اسلامی خواهند داشت.

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: عنوان مردمی جشنواره عمار حکایت از این دارد که جشنواره از مرحله ساخت آثار تا اکران و نقد و غیره توسط مردم انجام می پذیرد و بیانگر توجه ویژه جشنواره به آرمان توده‌ی مردم و پابرهنگان مغضوب ابرقدرت‌هاست.

مسئول اکران‌های مردمی جشنواره با بیان اینکه در اکران‌های عمومی علاوه بر استفاده از ظرفیت مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مساجد، هیئات و پایگاه‌ها از ظرفیت اکران رسانه‌ای و اکران سازمانی هم استفاده می‌کنیم، بیان داشت: موج اول اکران‌های جشنواره عمار در دی ماه و موج دوم پس از اتمام ایام امتحانات با آغاز اکران دانشگاهی در بهمن ماه خواهد بود .

وی ضمن دعوت از عموم مردم به ویژه رسانه ها، تصریح کرد: غیر از افتتاحیه متمرکز در هفته آتی، مراسم ویژه‌ی اکران در پنج مسجد محوری تبریز انجام خواهد شد و رسانه‌های استانی نیز می توانند در راستای پیشبرد این اقدام فرهنگی همگام با عموم مردم نسبت به انعکاس این جشنواره اقدام نمایند.

گفتنی است علاقه مندان جهت دریافت بسته های اکران می توانند به حسینیه ی هنر واقع در خیابان امام خمینی(ره). روبه روی مسجد سالار. شهیدان.کوی شهید علیپور.کوچه اول مراجعه و یا با شماره 33364719 و 09396253734 تماس بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..