تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف یک تن لواشک غیر بهداشتی در کنگاور

ساعت: 20:04 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 989193

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف یک تن لواشک غیر بهداشتی در یک واحد صنفی متخلف خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آفتاب کنگاور، سرهنگ حسین براری در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب کنگاور، اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی، طرح شناسایی واحد‌های صنفی متخلف در کنگاور به مرحله اجرا گذاشته شد.


وی افزود: در این طرح پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کنگاور با همکاری اتحادیه مربوط و اتاق اصناف از 70 واحد صنفی در شهرستان بازدید و از این تعداد، 23 واحد صنفی متخلف را در سطح شهر شناسایی و پلمپ کردند.


سرهنگ براری خاطرنشان ساخت: طی بازرسی های صورت گرفته، هزار کیلوگرم لواشک غیربهداشتی نیز از یک واحد صنفی متخلف کشف و ضبط شده است.


فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور هدف از اجرای این طرح ها را افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی جهت رفاه حال مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف یک تن لواشک غیر بهداشتی در کنگاور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..