تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 10 كيلوگرم هروئين در استان گيلان

رییس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان از کشف 10 كيلوگرم هروئين در استان خبر داد.

کشف 10 كيلوگرم هروئين در استان گيلانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از رشت ،"احداله احدي" در گفت وگو با خبرنگار باشگاه گفت: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر در پي بررسي گزارشات مردمي از فعاليت 1 نفر قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقيقات پليسي از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند.  
 
احدي با بيان اينكه ماموران عمليات ويژه پليس با همكاري فرماندهي انتظامي شهرستان آستان اشرفيه خودروي پژو 405 اين قاچاقچي 38 ساله را در حوزه شهري شهرستان آستانه اشرفيه متوقف كردند، یادآور شده: متهم به همراه زن 30  ساله بعنوان همدست وي دستگير شدند.  
 
وي با اشاره به اينكه ماموران در بازرسي از  خودرو  10 كيلوگرم هروئين كشف و ضبط كردند افزود: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند .
 
رییس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان گفت: شماره تلفن 128 پليس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزي آماده دريافت اخبار و گزارشات مردم شريف گيلان درحوزه مواد مخدر مي باشد.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 10 كيلوگرم هروئين در استان گيلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..