تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‍ دیدار کارکنان نهضت سواد آموزی بخش حمیل با فرماندار اسلام آباد غرب

‍ دیدار کارکنان نهضت سواد آموزی بخش حمیل با فرماندار اسلام آباد غرب

استان‌ها > کرمانشاه - بمناسبت فرارسیدن سالروز نهضت سواد آموزی بخشدارو مدیر آموزش و پرورش وجمعی از کارکنان نهضت سواد آموزی بخش حمیل با فرماندار شهرستان دیدار کردند

به گزارش خبرآنلاین ، فرماندار اسلام آباد غرب در اين ديدار با تبريك فرارسيدن سالروز تشكيل نهضت سواد آموزي به فرمان امام (ره) در هفتم ديماه و قدرداني از زحمات و تلاشهاي آموزشياران نهضت سواد آموزي گفت كار آموزشياران براي باسوادي در مناطق محروم و روستايي با كمترين امكانات يك ايثار و گذشت ماندگار است و قطعا تلاش شما براي سواد آموزي مي تواند جامعه هدف را از حقوق ملي خود آگاه تر كند و شما بعنوان الگوي مناسبي مي توانيد اميد به كار و تلاش را در محروم ترين مناطق كشور زنده كنيد.


فرماندار اسلام آباد غرب گفت اهميت باسوادي در جامعه اين را نشان مي دهد كه هر فرد باسواد مي تواند عقلانيت را در انتخاب هاي خود ملاك قرار دهد و در تصميماتي كه براي آينده خود سرنوشت ساز مي داند با علم و دانش ورود پيدا كند و از احساسات زود گذر پرهيز كند .


در پايان اين مراسم هدايايي فرهنگي به رسم يادبود به كاركنان نهضت سواد آموزي بخش حميل اهداء گرديد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‍ دیدار کارکنان نهضت سواد آموزی بخش حمیل با فرماندار اسلام آباد غرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..