تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکارچی قهاری که خودش نیز شکار شد+فیلم

در یک لحظه باور نکردنی نهنگی غول پیکر، کوسه را با کمک آرواره هایش زنده زنده بلعید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی توسط یک پهپاد تهیه شده است لحظه باورنکردنی شکار یک کوسه توسط یک نهنگ قاتل را به تصویر می کشد. این لحظه نادر توسط " اسلاتر موره" که در حال تماشای نهنگ ها در ناحیه Monterey Bay در سواحل کالیفرنیای آمریکا بود به ثبت رسید.

در لحظه ای که دسته ای از نهنگ ها در اطراف یک موجود دریایی دیگر جمع شدند وی تصمیم گرفت تا با نزدیک کردن پهپاد خود به آنها این صحنه را  از نزدیک مشاهده کند. این ویدئو که تا کنون حدود 116 هزار بار دیده شده است واکنش کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " طبیعت سرشار از شگفتی است. یک شکارچی قهار خود نیز شکار شد."

در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

شکارچی قهاری که خودش نیز شکار شد+فیلم
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکارچی قهاری که خودش نیز شکار شد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..