تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وام 1300 میلیارد تومانی به سرمایه گذار «شهرزاد»! -


,بازیگران,سریال,فیلم,[categoriy] وام 1300 میلیارد تومانی به سرمایه گذار «شهرزاد»

بازیگران,سریال,فیلم,گوگوش,جنیفر لوپز,باریگران هالیوود,مهناز افشار,اخبار هنرمندان,اخبار بازیگران,صدا و سیما,فرهنگ و هنر,بازیگران ایرانی,بازیگران زن

آکاایران: وام 1300 میلیارد تومانی به سرمایه گذار «شهرزاد»!

آکاایران قائم مقام مدیرعامل اسبق صندوق ذخیره فرهنگیان: «محمد امامی سرمایه گذار مجموعه شهرزاد بیش از هزار میلیارد تومان وام از بانک سرمایه گرفته که با دستور آقای غندالی انجام شده است.»

به گزارش فارس،محمدرضا محدث خراسانی قائم مقام مدیرعامل اسبق صندوق ذخیره فرهنگیان به ارائه جزئیات جدید از پرونده تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت و اظهار داشت: 1300 میلیارد تومان به شخصی به نام «ر . ا» داده شد تا در جلسات دستورات شهاب الدین غندالی مدیرعامل وقت صندوق ذخیره فرهنگیان را اجرا کند، فردی که 10 درصد از سهام را از شهرداری خریده است.

به گزارش آکاایران وی ادامه داد: محمد امامی سرمایه گذار مجموعه شهرزاد بیش از هزار میلیارد تومان وام از بانک سرمایه گرفته که با دستور آقای غندالی انجام شده است.

 قائم مقام مدیرعامل اسبق صندوق ذخیره فرهنگیان در پاسخ به این پرسش که نقش محمد امامی در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان چه بوده است، تصریح کرد: آقای امامی برای اینکه فیلمی تهیه کند با آقای غندالی رابطه ایجاد کرد و از وی بین هزار تا 1300 میلیارد تومان وام با چک گرفته است که بعد نتوانست این مبلغ را برگرداند و الان در زندان به سر می برد. 

قائم مقام مدیرعامل اسبق صندوق ذخیره فرهنگیان، خاطرنشان کرد: بانک ها چنین وامی را به کسی نمی دادند و اگر پرداخت می کردند برای هر فرد معادل 150 درصد ملک می خواستند؛ پس این افراد به جاهایی می روند که می توانند نفوذ کنند؛ به عنوان مثال آنها اعلام می کنند که اگر این فیلم در آینده تولید شد برای نمونه 20 درصد به شما سود می دهیم و در قرارداد این طور امضا می کنند و وثیقه ای نیز ندارند که البته باید بدانیم فیلم جزو وثیقه نیست.

محدث خراسانی متذکر شد: آقای غندالی با چک به آقای امامی وام داده است و بعد آقای امامی نتوانسته است مبلغ را به صندوق برگرداند؛ الان مشکل این است که بانک ها وام نمی دهند و شرکت های دیگر نیز چنین وامی پرداخت نمی کنند اما پول 900 هزار معلم را به راحتی بذل و بخشش می کنند و هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وام 1300 میلیارد تومانی به سرمایه گذار «شهرزاد»! -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..