تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تالاب میقان قربانگاه بیش از 1000 پرنده مبتلا به آنفلوآنزا

به گزارش افکارنیوز،

  ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: از ابتدای شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تاریخ 18 آذر 95 تاکنون  یکهزار و 22 قطعه پرنده مهاجر در تالاب میقان جمع آوی و دفن بهداشتی شده است .

 ابراهیمی کارنامی افزود: قرارگاه عملیاتی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان تشکیل شده و موارد با جدیت رصد می شود.

وی ادامه داد: منطقه تالاب میقان اراک در قرنطینه کامل است و انتظار می رود مردم همکاری خوبی داشته باشند و به توصیه های صورت گرفته توجه کرده و وارد این تالاب نشوند .

کارنامی ادامه داد: از 18 آذر ماه سال جاری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در منطقه تالاب میقان اراک به عنوان یکی از زیستگاه های مهم پرندگان شیوع یافته و همچنان این بیماری تلفات می گیرد.

تالاب کویری میقان اراک واقع در 15 کیلومتری شمال شرقی اراک و جنوب غربی روستای داودآباد، یکی از 10 تالاب مهم کشور است که جلوه های زیبایی از پرواز پرندگان مهاجر، تنوع گونه های گیاهی و جانوری، دریاچه فصلی و طلوع و غروب های کم نظیر را در خود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تالاب میقان قربانگاه بیش از 1000 پرنده مبتلا به آنفلوآنزا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..