تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش انگلیس به اقدام نتانیاهو در لغو دیدار با ترزا می

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از تایمز اسرائیل، در پی اقدام نخست وزیر اسرائیل در لغو دیدار خود با نخست وزیر انگلیس به دلیل حمایت لندن از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره شهرک سازی اسرائیل، سفارت این کشور از این اقدام اسرائیل ابراز تاسف کرد.

"تونی کی" معاون سفیر انگلیس در تل‌آویو، طی سخنانی از اقدام "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل در لغو دیدار برنامه ریزی شده با "ترزا می" ابراز تاسف کرد.

این در حالی است که دفتر نخست وزیری اسرائیل روز یکشنبه وجود هرگونه دیدار برنامه ریزی شده میان نتانیاهو و می در نشست اقتصادی داوس سوئیس را رد کرد اما تونی کی به تایم اسرائیل گفت: این دیدار برنامه ریزی شده بود و تل‌آویو هیچگونه اطلاعی درباره لغو شدن این دیدار نداده بود.

تونی کی نیز که پیشتر با رادیو ارتش اسرائیل صحبت کرده بود، از لغو شدن دیدار نتانیاهو و می ابراز ناخرسندی کرده بود.

وی گفت: این ناراحت کننده است که اسرائیل اعلام کرده نتانیاهو قصد ندارد گفتگویی با نخست وزیر می داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش انگلیس به اقدام نتانیاهو در لغو دیدار با ترزا می»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..