تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویای اوباما برای تداوم ریاست جمهوری

کد خبر: ۴۴۹۲۶۷

۱۱  بازدید

خبرگزاری ایرنا: «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا که به زودی سکان هدایت کشور را در اختیار «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری منتخب قرار می دهد، گفت : اطمینان دارم که اگر بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کردم، می توانستم جمع کثیری از آمریکایی ها را به حمایت از سیاست های فعلی تهییج کنم.

به نقل از خبرگزاری رویترز، اوباما در این گفت و گو که در پادکست اینترنتی مشترک خبرگزاری سی.ان.ان (CNN) و دانشگاه شیکاگو پخش شد، گفت : افتخار من این است که تلاش کردم تا به جای توجه به آنچه که محبوبیت بیشتری دارد، کاری را انجام دهم که درست باشد.


رئیس جمهوری کنونی با اشاره به شکست هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد : همیشه می گویم که نباید حس سرافکندگی عمومی ناشی از شکست های سیاسی را دست کم گرفت. این حس طرد شدگی بر خلاف چیزی است که اکثریت افراد تجربه می کنند.


اوباما با ادعای اینکه فرهنگ آمریکایی را در مسیر دیگری قرار داده است، گفت : مشکل این است که این موضوع همیشه خود را در عرصه سیاسی نشان نمی دهد.


بر اساس الحاقیه 22 قانون اساسی آمریکا که پس از جنگ جهانی دوم تصویب شد، هیچ فردی نمی تواند برای بیش از دو دوره بر مسند ریاست جمهوری بنشیند.


دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب بیستم ژانویه (اول بهمن ماه) وارد کاخ سفید خواهد شد.
وی تاکنون بیشتر گزینه های پیشنهادی برای کابینه دولت خود را به غیر از متصدیان وزارتخانه های کهنه سربازان و کشاورزی معرفی کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویای اوباما برای تداوم ریاست جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..