تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی لاوروف و چاوش اوغلو درباره آتش بس سراسری در سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزرای خارجه روسیه و ترکیه در تماسی تلفنی در خصوص سوریه گفتگو کردند.

در همین راستا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با «چاوش اوغلو» همتای ترک خود در رابطه با تدابیر آتش بس سراسری در تمامی اراضی سوریه بحث و تبادل نظر کردند.

طرفین در این گفتگوی تلفنی همچنین تشدید مبارزه با گروه های تروریستی بر اساس مفاد بیانیه مشترک اجلاس سه جانبه وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه را مورد بررسی قرار دادند.

پیشتر «مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه تاکید کرده بود: آنکارا برای آتش بس دائم در سوریه، نجات شهروندان و تحویل کمک های بشردوستانه به آنها و آغاز روند تغییر سیاسی تلاش می کند.

گفتنی است نشست سه جانبه وزیران خارجه و دفاع روسیه، ایران و ترکیه روز سه شنبه ۳۰ آذر با هدف یافتن راه حل سیاسی برای بحران سوریه برگزار شد.

حاضران در این نشست درباره مبارزه با تروریسم و برقراری آتش بس فراگیر در سوریه به توافق رسیدند و تاکید کردند که اولویت در مبارزه با تروریسم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی لاوروف و چاوش اوغلو درباره آتش بس سراسری در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..