تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۸ درصد اشتغال دامغان برپایه کشاورزی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد غروب دوشنبه در آئین معارفه معاون جدید سیاسی امنیتی فرمانداری این شهرستان باحضور اعضای شورای اداری به میزبانی فرمانداری، ضمن بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت می بایست بر روی داشته های یک شهرستان تمرکز کرد، ابراز داشت: برنامه ریزی برای ارتقای ظرفیت هایی مانند کشاورزی می تواند دامغان را به سمت توسعه رهنمون سازد.

وی افزود: یکی از ویژگی های بارز دامغان قرار گیری بر سر چهار راه کریدور شمال-جنوب و شرق-غرب است که این امر می تواند بزرگترین مزیت برای جذب سرمایه گذار، توسعه، ارتقای اقتصادی، اشتغال زایی، بازار محصولات کشاورزی و ... باشد که بهره گیری از آن نیازمند عزم همگانی و مدیریت در سایه برنامه ریزی است.

فرماندار دامغان دیگر ویژگی بارز این شهرستان را داشتن نیروی جوان مستعد دانست و گفت: این شهرستان از لحاظ جمعیت دانشجویی دارای رتبه ممتازی است و همچنین یک هزار طلبه در این شهر تحصیل می کنند که این امر در کنار میزان بالای نیروی مستعد جوان کار، دامغان را به شهری جوان، با نیروی محرک جوانی بدل ساخته که از این نیروی مستعد می توان در راستای توسعه شهرستانی در زمینه های مختلف بهره بد.

مجد خطاب به مسئولان دامغانی، ابراز داشت: انتظار ما این است که هر دستگاه دولتی، اجرایی و خدماتی با احصاء نیازهای مردم در دستگاه متبوع خود و همچنین طرح ریزی برنامه های بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت در راستای ارتقای شهرستان سهم داشته باشد تا بتوانیم در خدمت رسانی به مردم شهید پرور این خطه از ایران اسلامی موفق عمل کنیم.

وی افزود: ظرفیت های دامغان در خصوص سرمایه گذاری در بخش انرژی های نو بسیار بالا است تا جایی که پیشنهادات متعددی به خصوص از طرف شرکت های اروپایی صورت پذیرفته که می بایست با بررسی، برنامه ریزی و فرصت سازی بر روی این پیشنهادات فکر کرد و در مجموع این شهرستان را به سمت توسعه پیش برد.

حسین حاجی بیگلو در این مراسم به عنوان معاون سیاسی امنیتی جدید فرماندار دامغان معرفی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۸ درصد اشتغال دامغان برپایه کشاورزی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..