تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دل تورو، کارگردان معروف هالیوودی بار دیگر به کونامی ناسزا گفت

دل تورو، کارگردان معروف هالیوودی بار دیگر به کونامی ناسزا گفت

گلیرمو دل تورو، کارگردان معروف، در توییت جنجالی خود بار دیگر کمپانی کونامی را مورد انتقاد قرار داد. این کارگردان پیش‌تر در بازی Silent Hills با کونامی همکاری داشت، اما این پروژه نیمه‌کاره ماند و ادامه ساخت آن لغو شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

دل تورو، به مناسبت کریسمس توییتی منتشر کرده بود که در آن کریسمس و تعطیلات سال نوی میلادی را به زبان اسپانیایی و انگلیسی تبریک گفته بود و در انتهای پیام با جمله «لعنت بر کونامی» به این ناشر بزرگ ناسزا گفته بود. این اولین باری نیست که دل تورو در رسانه‌های عمومی با لحن تندی از کمپانی کونامی انتقاد می‌کند. این کارگردان در ماه جاری یک بار دیگر نیز جمله «لعنت بر کونامی» را در پیام‌های خود جای داده بود.

 

Del Torro به همراه مدس میکلسن، ستاره فیلم هانیبال، در آخرین تریلر Death Stranding، بازی جدید هیدئو کوجیما حضور داشت. در سال گذشته پروژه مشترک هیدئو کوجیما و دل تورو به نام Silent Hills، از طرف کونامی لغو شد. البته کونامی اعلام کرد که همچنان قصد دارد این بازی را با عنوان جدید «Silent Hill» بسازد. وی همچنین گفته بود که پروژه Silent Hills در مراحل اولیه ساخت خود لغو شده و توسعه این بازی پیشرفت زیادی نکرده بود.

 

پروژه Silent Hills، تنها بازی نیمه‌کاره دل تورو نبوده است، این کارگردان در بازی دیگری به نام Insane که توسط THQ ساخته می‌شد نیز شرکت داشت که ساخت آن هم به علت ورشکستگی کمپانی محقق نشد.  دل تورو بعد از این دو شکست پیاپی تصمیم گرفت که دیگر در ساخت بازی‌های ویدیویی شرکت نکند.

دیگر به من ثابت شده که در زمینه بازی‌های ویدیویی نحس هستم. به کمپانی THQ پیوستم و آن‌ها ورشکست شدند. با کوجیما همکار شدم و او از کونامی جدا شد. من تصمیم گرفتم که دیگر زندگی کسی را خراب نکنم و از این پس، هرگز در ساخت بازی‌های ویدیویی شرکت نخواهم کرد. در غیر این صورت به نظر می‌رسد این‌بار اگر به کسی ملحق شوم، خانه آن‌ها منفجر خواهد شد!

جدیدترین پروژه دل تورو برنامه کارتونی Trollhunters است که از شبکه Netflix پخش می‌شود.

 

1  

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دل تورو، کارگردان معروف هالیوودی بار دیگر به کونامی ناسزا گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..