تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 11 شکارچی پرندگان مهاجر در گنبدکاووس

11 شکارچی متخلف پرندگان مهاجر در گنبدکاووس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست گنبدکاووس گفت: از این شکارچیان 9 قبضه اسلحه شکاری و 11 قطعه پرنده شکار شده شامل اردک و باقرقره شکم سفید، کشف و ضبط شد.

غلامرضا کریمی افزود: متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی این شهرستان تحویل شدند.

وی ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری ماموران هنگ مرزی اترک برای کنترل شکار غیرمجاز پرندگان درمحل تالاب ها و آبگیرهای منطقه حضور دارند.

به دلیل احتمال شیوع بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان، تا اطلاع ثانوی هرگونه شکار پرندگان مهاجر در تالاب ها و حاشیه آن ممنوع شده است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 11 شکارچی پرندگان مهاجر در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..