تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاوش بختیاری زاده سکان هدایت تیم فوتبال استقلال اهواز را به دست گرفت

به گزارش ایرنا، مسئولان باشگاه استقلال اهواز پس از نتایج ضعیف تیم خود در رقابت های لیگ دسته یک کشور و قعرنشینی آن در جدول، دست به تغییر سرمربی زدند و برای بار دیگر سیاوش بختیاری زاده را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.
این تیم برای پنجمین بار است که در این فصل سرمربی جدید به خود می بیند و این تغییرات دیگر در فوتبال کشور به یک امر طبیعی تبدیل شده است.
سیاوش بختیاری زاده سال گذشته در رقابت های لیگ برتر نیز به عنوان سرمربی، تیم استقلال اهواز را هدایت می کرد اما در پایان فصل از این تیم جدا شد.
حمیدرضا فرزانه، میرزاییان، ابراهیم تهامی و محمد سجادیان سرمربیان این فصل استقلال اهواز بودند.
این مربی تا پایان فصل رقابت های لیگ دسته یک کشور هدایت تیم استقلال اهواز را برعهده گرفته است.
بختیاری ‌زاده با حکم آرش مطلبیان، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز به عنوان سرمربی استقلال اهواز از روز سه شنبه بر سر تمرینات این تیم حاضر می شود.
تیم استقلال اهواز پس از گذشت 17 هفته از رقابت های لیگ دسته یک کشور با 5 امتیاز در رده هجدهم جدول قرار گرفته است.
7152/6125/1772 خبرنگار: محمدرضا خبازان *** انتشار دهنده: مجید ملازاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاوش بختیاری زاده سکان هدایت تیم فوتبال استقلال اهواز را به دست گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..