تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو برادر جاعل اسناد در لنگرود دستگیر شدند

به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ حسین نیک فرد گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی لنگرود در پی دریافت گزارشی مبنی بر جعل اسناد توسط دو نفر در سطح شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با تاکید براینکه ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و پلیسی دو متهم را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند، افزود: این دو متهم با صحنه سازی و ایجاد تصادف ساختگی از طریق سندسازی، اقدام به کلاهبرداری می کردند.
وی خاطرنشان کرد: این دو متهم 25 و 27 سال سن، اهل و ساکن لنگرود بودند که در مجموع 49 میلیون و 500 هزار ریال از شرکت بیمه کلاهبرداری کرده بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: این متهمان با استفاده از رایانه شخصی اقدام به جعل اسناد اداری می کردند.
وی یادآور شد: با تشکیل پرونده این دو برادر متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.
شهرستان لنگرود در 40کیلومتری شرق مرکز استان گیلان (رشت) و در 10 کیلومتری شهر لاهیجان واقع است.
دریافت خبر: فرهاد نظرپور ** انتشار دهنده: کبیری
6029/2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو برادر جاعل اسناد در لنگرود دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..