تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری مسکن مهر به جوانان درشرف ازدواج

750 واحد مسکن مهر به جوانان در شرف ازداوج شاغل در ادارات واگذار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدير اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوين در دومين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان گفت: 750 واحد مسکن مهر به جواناني که داراي شرايط لازم هستند اختصاص داده شده است.واگذاری مسکن مهر به جوانان درشرف ازدواج

جواهري افزود : این افراد که بصورت حق الزحمه ای ، قرار دادی ، شرکتی و رسمی مشغول بکارند را ادارات مربوطه به فرمانداری قزوین و مسکن و شهرسازی معرفی می کند.

جواهری ، داشتن سن بین 15 تا 29 سال و آورده 20 میلیون تومان را از شرایط واگذاری این واحد ها بیان کرد.

مدير اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوين همچنین اضافه کرد: برای خرید مسکن مهر ، تسهیلات با اقساط بلند مدت و سود چهار درصد دراختیار این افراد قرار می گیرد.

موسوی فرماندار قزوین هم در اين جلسه از بررسی افزایش ساعت مشاوره قبل از ازدواج برای استحکان بیشتر زندگی جوانان و کاهش طلاق خبر داد.

واگذاری مسکن مهر به جوانان درشرف ازدواج موسوی میزان ساعت مشاوره قبل از ازدواج در شهرستان قزوین را شش ساعت اعلام کرد و افزود: این مشاوره در برخي از استان تا سقف صد ساعت است که تصميم گرفته شد با بررسي اين آموزش ها در استان هاي ديگر ، کيفيت و ساعات اين مشاوره در شهرستان قزوین افزايش یابد.

حجت الاسلام مظفري معاون قضايي دادگستري شهرستان قزوين هم در اين نشست گفت : قزوین جزء شش استانی است که آمار طلاق در آن بالاست .

حجت الاسلام مظفري افزود: مداخله ندادن خانواده ها در امر ازدواج ، اعتياد و عدم اعتقاد به برخي مسائل اسلامي ، از مهم ترين عواملي است که به طلاق زود هنگام بویژه در 5 سال اول زندگي جوانان منجرمي شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری مسکن مهر به جوانان درشرف ازدواج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..