تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان قد بلند سلامت ترند یا زنان قد کوتاه؟

آرزوی اکثر مردم،چه مرد و چه زن،این است که قدشان بلند باشد و افراد قد بلند معمولاً محبوب تر هستند.قد بلند یا قد کوتاه بودن انسان به عوامل متعددی بستگی دارد که البته ارثی بودن درصد زیادی از آن را تشکیل میدهد.بعضی عامل ها هم به شرایط زندگی بستگی دارند.تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که آیا سلامت انسان را میتوان با قد تشخیص داد؟

پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زنان بلند قد با برخی مشکلات جسمی روبرو هستند؛ همچنین بیماری‌های دیگری زنان کوتاه قد را تهدید می‌کند. این گزارش در سایت پزشکی «بلد سکای» منتشر شده است.

بیماری‌های قلبی

پژوهش‌های جدید نشان می‌دهد که زنان بلند قد، به نسبت ۲۵ درصد کمتر از زنان کوتاه قد، در معرض مشکلات و بیماری‌های قلبی قرار دارند.

با وجود اینکه عوامل بسیاری می‌تواند در اصابت شخص به بیماری‌های قلبی تاثیر گذار باشد، اما قد نقش مهمی در این باره دارد. هرچه قد شخص بلندتر باشد، از سلامت قلبی بیشتری برخوردار است.

سرطان

اما درباره سرطان، زنان کوتاه قد خوش اقبال ترند. برپایه پژوهش‌ها، سرطان‌هایی از جمله سرطان غدد لنفاوی، سرطان سینه و سرطان کلیه، زنان بلند قد را بیش از زنان کوتاه قد تهدید می‌کند.

لخته شدن خون

زنان کوتاه قد در این بیماری هم خوش شانس ترند. پژوهش‌ها می‌گوید که زنان کوتاه قد، کمتر از زنان بلند قد، در معرض لخته شدن خون و در نتیجه مشکلات جسمی همچون سکته مغزی قرار دارند.

بارداری

فرصت زنان بلند قد برای بارداری، بیش از زنان کوتاه قد است. زنان بلند قد همچنین کمتر از زنان کوتاه قد در معرض دیابت بارداری قرار می‌گیرند. بنا بر پژوهش‌ها، زنان کوتاه قد هنگام بارداری بیش از زنان بلند قد دچار استرس می‌شوند.

منبع : ساعت 24




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان قد بلند سلامت ترند یا زنان قد کوتاه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..