تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلندترین درخت کریسمس جهان رونمایی شد/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس؛ همزمان با کریسمس، از بلندترین درخت کریسمس مصنوعی جهان در "کلمبو" پایتخت سریلانکا رونمایی شد.

این درخت 73 متر ارتفاع دارد و 18 متر بلندتر از رکورد پیشین بلندترین درخت کریسمس جهان است. در ساختار آن بیش از یک میلیون میوه کاج رنگ شده و 600 هزار لامپ ال ای دی بکار رفته است. ستاره راس کاج نیز حدود 6 متر قطر دارد.

هزینه 80 هزار دلاری برای ساخت این درخت موجب انتقاد کلیسای اعظم کاتولیکهای سریلانکا شد. به عقیده آنها بهتر بود این مبلغ صرف کمک به فقرا می‌شد.

در حال حاضر 1.5 میلیون مسیحی کاتولیک در سریلانکا زندگی می کنند.

قرار است با حضور نمایندگان سازمان رکوردهای جهانی گینس، این درخت به ثبت برسد.

بلندترین درخت کریسمس مصنوعی جهان در سریلانکا رونمایی شد+تصاویر

بلندترین درخت کریسمس مصنوعی جهان در سریلانکا رونمایی شد+تصاویر

بلندترین درخت کریسمس مصنوعی جهان در سریلانکا رونمایی شد+تصاویر

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلندترین درخت کریسمس جهان رونمایی شد/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..