تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هومن سیدی با گریم متفاوت در کمدی انسانی! + عکس

«کمدی انسانی» تازه‌ترین فیلم محمدهادی کریمی آخرین مراحل ساخت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای را می‌گذراند تا نسخه‌ای کامل از آن آماده نمایش شود.

 هومن سیدی در کمدی انسانی

«کمدی انسانی» تازه‌ترین فیلم محمدهادی کریمی آخرین مراحل ساخت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای را می‌گذراند تا نسخه‌ای کامل از آن آماده نمایش شود.

بهنام خاکسار این روزها تمام وقت مشغول اجرای جلوه‌های ویژه طراحی شده برای «کمدی انسانی» است تا آخرین مرحله ی تصویری قبل از تصحیح رنگ، کامل شود و فیلم به اتالوتاژ برسد.

«کمدی انسانی» یک کمدی-تراژدی در بستر تاریخ معاصر است و ماجرای شخصیتی را روایت می‌کند که تلاش برای همرنگ شدن با اطرافش سرنوشتی عجیب را برای او رقم می‌زند.

«کمدی انسانی» که به لحاظ تنوع لوکیشن و گستردگی داستان از جمله آثار متفاوت سینمای ایران است، نیمه مردادماه در تهران کلید خورد و فیلمبرداری آن تا اواخر مهرماه ادامه داشت. پس از آن نیز فیلم در مراحل فنی پس از تولید قرار گرفت.

 هومن سیدی با گریم متفاوت در کمدی انسانی

چهار نسل بازیگری در «کمدی انسانی» حضور داشته‌اند و اغلب با ظاهر ی متفاوت در فیلم حضور یافته‌اند.

علیرضا شجاع‌نوری، نیکی کریمی، فرخ نعمتی، هومن سیدی، لیلا زارع و بهاره کیان افشار، آرمان درویش و نوجوان بازیگری نظیر ایلیا نصراللهی از جمله باریگران «کمدی انسانی» هستند.

فهرست عوامل «کمدی انسانی» به شرح زیر است:

نویسنده، کارگردان، تدوینگر و تهیه‌کننده: محمدهادی کریمی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، صدابردار: بابک اردلان، صداگذار: علیرضا علویان، طراح گریم: شهرام خلج، موسیقی: بهزاد عبدی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری‌نیا، جلوه‌های ویژه: بهنام خاکسار، مدیر تولید و مجری طرح: محمدباقر طسوجی، جانشین تولید، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حمید غفاریان، عکس: حبیب مجیدی

بازیگران: علیرضا شجاع‌نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی‌فرد ، مهوش افشارپناه، عباس احمدی‌مطلق، سعیده عرفان، زینب قادری، حمیدرضا سام‌خانیان، فتاح نظریان، بابک جعفریه، عطا مرادی و بهاره کیان‌افشار با حضور نیکی کریمی، بازیگران نوجوان: ایلیا نصراللهی، سام غفوری.

خبر آنلاین

اخبار مرتبط:

هومن سیدی و همسرش آزاده صمدی در فرش قرمز فیلم سیزده + تصاویر

آزاده صمدي با و بدون همسرش ( هومن سيدي ) ! + عکس

بدگویی هومن سیدی پشت سر هانیه توسلی +عکس

متن کنایه آمیز هومن سیدی برای هانیه توسلی! +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هومن سیدی با گریم متفاوت در کمدی انسانی! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..