تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استحصال آب صنعتي از پساب شهرک صنعت توس مشهد

مطالعات مرحله اول و دوم استحصال آب صنعتي از پساب تصفيه خانه فاضلاب و تصفيه خانه آب شهرك صنعتي توس در حال انجام است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه به پروژه ها و زیرساخت های عمرانی اجرای مطالعات و آماده سازی آن درحال انجام است.

مهدی زاده مقدم افزود: با توجه به مسئله کمبود آب، استفاده مجدد از پساب یکی از مهم ترین مباحث مطرح در نگرش جامع به منابع آب است و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده تصفیه خانه توس کمک شایانی به حفظ منابع آبی دشت مشهد خواهد کرد.

او ادامه داد: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر 1 میلیاردو 550 میلیون ریال و در مدت 12  ماه به  انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی با تاکید بر کیفیت و کمیت در اجرای پروژه های فنی  و  سرعت در انجام کارها خاطرن شان کرد: انجام این مطالعات در خراسان رضوی برای اولین بار انجام خواهد شد و نتیجه آن اجرای پروژه هایی خواهد بود که ضمن حفظ کیفیت منابع آبی کمک بسزایی به استفاده مجدد از پساب جهت مصارف صنعتی و حفظ کمیت منابع آب خواهد کرد.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استحصال آب صنعتي از پساب شهرک صنعت توس مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..