تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهم دی روز تجلی خروش ملت برای دفاع از ولایت

نهم دی روز تجلی خروش ملت برای دفاع از اعتقادات، ولایت و امامت امت است.

نهم دی روز تجلی خروش ملت برای دفاع از ولایتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرماندار تربت جام با بیان این مطلب گفت: بعد از فتنه انگیزی های سال ۸۸ مردم احساس کردن به باور های دینی و اعتقادی آنها توهین شده و جایگاه ولایت و امامت امت آسیب دیده و چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخدوش شده است.

رستمی افزود : مردم برای دفاع و صیانت از باورهای دینی، اعتقادی، جایگاه ولایت و اصل نظام اسلامی با خلق حماسه نه دی تجدید بیعت و میثاق مجددی را با آرمان مقدس امام(ره)، شهیدان و رهبری کردند.

فرماندار تربت جام تصریح کرد: معتقدیم که گرامیداشت یک رویداد مهم در تقویم مناسبت های جمهوری اسلامی ایران می بایست به اتحاد ، همدلی و وحدت همه نیروها و جناح های وفادار به نظام و انقلاب کمک کند.

او خاطر نشان کرد: نهم دی روز دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است وهمه باید در مجالس و محافلی که در این ایام به همین مناسبت برگزار می شود پرشور شرکت کنند.
انتهای پیام// س ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهم دی روز تجلی خروش ملت برای دفاع از ولایت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..