تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۲۸ درصدی سرقت در ۹ ماهه نخست امسال

ساعت: 16:25 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 989106

فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان گفت: با تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی شهرستان در ۸ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل سرقت ۲۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ورزقان، سرهنگ قاسم نظری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی شهرستان ورزقان در ۸ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اقدامات چشمگیری در جلوگیری از وقوع جرایم انجام داده است، گفت: کاهش ۲۸ درصدی سرقت، افزایش ۸۷۱ درصدی کشفیات مواد مخدر، کاهش ۸ درصدی پرونده های ورودی و افزایش ۸۵ درصدی کشفیات کالاهای ممنوعه گویای این امر است.

وی افزود: در شهرستان ورزقان بیشترین سرقت مربوط به خانه باغ ها و احشام است که با افزایش دقت و رعایت موارد ایمنی از سوی مالکین سرقت این موارد به حداقل خواهد رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته، گفت: نوسازی و بهسازی سختمان های کلانتری ورزقان، پلیس آگاهی، اطلاعات و برخی اقدامات زیربنایی دیگر از جمله اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان در حوزه عمرانی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۲۸ درصدی سرقت در ۹ ماهه نخست امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..