تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح خانه هلال و بانک امانات تجهیزات پزشکی آیسک

خانه هلال و بانک امانات تجهیزات پزشکی آیسک خراسان جنوبی با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ساختمان این مجموعه از سوی شورای اسلامی و شهرداری آیسک ساخته شده و در افتتاح خانه هلال و بانک امانات تجهیزات پزشکی آیسک در اختیار جمعیت هلال احمر قرارگرفته است.

همچنین امکاناتی از قبیل کانکس ، تجهیزات پزشکی ، تعدادی ویلچر، عصا و واکر به ارزش ۵۰ میلیون ریال توسط خیران خریداری و در بانک امانات نگهداری می شود.

خانم رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در این مراسم گفت: در خانه های هلال احمر علاوه بر ارائه آموزش های امدادی ، دوره های مختلف آموزشی و کاربردی برای جوانان روستایی برگزار خواهد شد.

حسین اکبری سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان نیز از برگزاری دوره های آموزشی و جذب جوانان در فعالیت های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر خبرداد

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح خانه هلال و بانک امانات تجهیزات پزشکی آیسک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..