تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان تامین اجتماعی: کارگران از روز اول اشتغال، مشمول بیمه تامین اجتماعی می‌شوند

سازمان تامین اجتماعی: کارگران از روز اول اشتغال، مشمول بیمه تامین اجتماعی می‌شوند

جامعه > مشکلات مردم - سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد بیمه شده از نخستین روز اشتغال به کار، مشمول تامین اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ماه های اخیر رسم بر این شدده که برخی از کارگران در شرکتهایی مشغول به کار می شوند که کارفرمایان به آنها تکلیف می کنند مدتی بدون بیمه تامین اجتماعی و به صورت آزمایشی مشغول به کار باشند تا در صورت رضایت از عملکردشان، بیمه آنها برقرار شود.
در این رابطه سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد، هر کارگری (که مشمول قانون تامین اجتماعی باشد) حق دارد از اولین روز اشتغال به کار تحت پوشش بیمه قرار گیرد.
طبق اعلام این سازمان کارفرمایان باید صورت دستمزد و حقوق کارکنان را با آخرین تغییرات در دستمزد و تعداد نیروها تنظیم و حق بیمه کارکنان خود را تا آخرین روز ماه بعد پرداخت کنند.
تامین اجتماعی در اطلاعیه خود اعلام کرده: هر فرد مشغول به کار پس از آغاز بیمه پردازی می تواند از سازمان تامین اجتماعی حقوق خود را در چارچوب اختیارات قانونی سازمان مطالبه کند.


46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان تامین اجتماعی: کارگران از روز اول اشتغال، مشمول بیمه تامین اجتماعی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..