تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۷۵ پرونده تخریب و تصرف منابع طبیعی در استان مرکزی

در ۹ ماه اول سال جاری تشکیل شد ۳۷۵ پرونده تخریب و تصرف منابع طبیعی در استان مرکزی

استان‌ها > مرکزی - مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان مرکزی گفت: 375 فقره پرونده تخریب و تصرف توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی یوسف یوسفی افزود: در این مدت تعداد 375 فقره پرونده به مساحت 7279 هکتار پرونده توسط مامورین یگان حفاظت این اداره کل تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد: امسال برای حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی در سطح استان گشت های ویژه شبانه روزی در سطح استان انجام می شود که این مقدار از تشکیل پرونده رشد 60 رصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را دارا است.

یوسفی ادامه داد: شهرستان ها ی اراک، زرندیه، خمین به ترتیب بیشترین آمار تشکیل پرونده را در سال جاری به خود اختصاص داده اند.

وی از مردم خواست برای حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی هرگونه تخریب، تجاوز، شخم، تخریب، آتش سوزی و حضور گله های دام غیر مجاز را از طریق تلفن رایگان 1504 در سطح استان مرکزی برای پیگیری به مامورین این اداره کل اطلاع رسانی کنند.

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۷۵ پرونده تخریب و تصرف منابع طبیعی در استان مرکزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..