تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی با کمر بند چه بود؟

انتشار فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی در شهرستان شهریار باعث واکنش حراست وزارت آموزش و پرورش شد.

تنبیه دانش آموزان دبیرستانی با کمربند، سر صف!

انتشار فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی در شهرستان شهریار باعث واکنش حراست وزارت آموزش و پرورش شد. روز گذشته فیلمی با عنوان تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی سر صف در فضای مجازی منتشر و به سرعت در گروهها و کانال ها منتشر شد. در این فیلم یکی از مسئولان مدرسه پسرانه "معلم" در شهرستان شهریار با کمربند اقدام به تنبیه بدنی چند دانش آموز سر صف و در حضور دانش آموزان می کند. نکته جالب این فیلم عدم دخالت سایر کادر آموزشی در این موضوع و جلوگیری از ضرب و شتم دانش آموزان بود. 

رزاقی مدیر کل حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در واکنش به کتک زدن دانش آموزان توسط یکی از مسئولان مدرسه ،به خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،اظهار داشت: تنبیه دانش آموزان روز گذشته  در مدرسه پسرانه  معلم در شهرستان شهریار اتفاق افتاده که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است.

1108935_751.jpg

 وی افزود: در این فیلم مشاهده می شود که یکی از مسئولان مدرسه،چند دانش آموز را در حیاط مدرسه به صف کشیده است و یکی یکی بدن آن ها را با ضربه کمربند کبود می کند.مدیر کل حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:ابهامات این ماجرا باید مشخص شود تا دقیق بدانیم فرد مورد نظر  چه سمتی داشته است.وی بیان داشت: پرونده مذکور در حال بررسی است تا مقصر را شناسایی کنیم.مدیر حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران پایان گفت: در صورت بررسی نهایی، فردی که مرتکب جرم شده است مجازات خواهد شد و حتی ممکن است در صورت لزوم عزل از جایگاه برای او در نظر گرفته شود.

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی با کمر بند چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..