تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت 9 دی

به گزارش افکارنیوز،

حزب موتلفه اسلامی استان تهران به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: نهم دی یادآور حماسه آفرینی مردم متدین ایران اسلامی است که با حضور پر شور خود فتنه آمریکایی و اسراییلی سال 88 را خنثی کردند.

این بیانیه می‌افزاید: عده‌ای در کشور در سال 88 توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تمام تلاش خود را برای براندازی جمهوری اسلامی انجام دادند و حتی در این راه پرچم های امام حسین(ع) را در روز عاشورا آتش زدند و به هتک حرمت این روز عزیز پرداختند. هنوز هم پس از گذشت هفت سال از این فتنه در کشور خواصی وجود دارند که این فتنه را محکوم نکردند و با سکوت خود به یاری فتنه گران پرداختند.

در این بیانیه آمده است: متاسفانه هنوز هم حتی زمانی که جفای فتنه گران به نظام مطرح می‌شود، به جای اینکه با محکومیت فتنه، این لکه ننگ را از دامن خود پاک کنند ، طلبکارانه می‌گویند چرا فتنه را دوباره مطرح می کنید.

این بیانیه تاکید می‌کند: حماسه عظیم مردم در نهم دی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به درستی که تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی«علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

حزب موتلفه اسلامی استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در فتنه 88 از مردم شریف و متدین استان تهران دعوت می کند در مراسم بزرگداشت این حماسه ملی در روز پنجشنبه نهم دی ماه از ساعت 9 الی 11 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) حضور به هم رسانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت 9 دی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..