تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف لاشه هواپیمای نظامی روس در دریای سیاه

به گزارش افکارنیوز،

 کارشناسان موفق به شناسایی مکان سقوط هواپیمای نظامی روس شدند که روز یکشنبه در دریای سیاه سقوط کرده و تمام 92 مسافر آن کشته شده بودند.

مقامات از احتمال تلاش برای یافتن جعبه سیاه هواپیما باوجود محدوده وسیع جستجو در دریای سیاه خبر دادند.

پیش از این ماکسیم سوکولف وزیر حمل و نقل روسیه امروز دوشنبه در سخنانی تاکید کرده بود: نقص فنی یا اشتباه خلبان و نه تروریسم در بین گزینه‌های اصلی تحقیق درباره سقوط هواپیمای توپولف 154 است.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز تا آنجا که من می دانم، گزینه های اصلی شامل اقدام تروریستی نمی شود و ما پیش بینی می کنیم که این فاجعه احتمالا بر اثر نقص فنی یا اشتباه خلبان به وقوع پیوسته است.

 این هواپیما متعلق به وزارت دفاع روسیه بوده و از سوچی به سمت لاذقیه سوریه در پرواز بود و مسافران آن نیز از نظامیان و خبرنگاران روسیه بوده‌اند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد تمامی 92 سرنشین‌ هواپیمای توپولوف که هنگام عزیمت به سمت سوریه در دریای سیاه سقوط کرد جان باخته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف لاشه هواپیمای نظامی روس در دریای سیاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..