تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیات انتخاب ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات معرفی شدند

رسول صدرعاملی در گفت‌وگو با خبر نگار مهر به ارسال یک هزار و ۸۰۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: این آثار در چهار بخش داستانی، مستند، فیلم‌نامه و پویانمایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در بخش اصلی جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات به پایان رسیده است، ابراز داشت: در حال حاضر علاقمندان به عرصه سینما تنها می‌توانند آثار خود را در بخش «هر شهروند یک فیلم کوتاه» به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات ارسال کنند.

دبیر ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در ادامه به معرفی اعضای هیات انتخاب ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات پرداخت و گفت: بر این اساس هنرمندانی همچون سعادت رحیم‌زاده، محمدعلی صفورا، ناصر گل‌محمدی، هادی محمدیان و ابوالقاسم نظرپور به عنوان اعضای هیأت انتخاب بخش پویانمایی انتخاب شده‌اند.

وی اضافه کرد: اعضای هیات انتخاب بخش پویانمایی از بین ۱۰۶ اثر رسیده فیلم‌های این بخش از جشنواره ششم را انتخاب خواهند کرد.

صدرعاملی پریوش نظریه، حبیب احمدزاده، رضا درستکار، معین کریم‌الدینی و عزت‌الله پروازه را اعضای هیات انتخاب بخش مستند ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان معرفی کرد و افزود: در این بخش نیز فیلم‌های بخش مسابقه از بین ۲۷۹ اثر انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه مرجان اشرفی‌زاده، مجید توکلی، فریدون خسروی، کاوه سجادی‌حسینی و علی‌محمد قاسمی در بخش داستانی هیات انتخاب به قضاوت می‌نشینند، ابراز داشت: این هیات از بین ۵۳۹ اثر داستانی رسیده در دوره ششم، آثار این منتخب این بخش را انتخاب خواهند کرد.

دبیر ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در خصوص اعضای هیات انتخاب بخش فیلم‌نامه این دوره از جشنواره نیز بیان داشت: عطیه سلطانی، جابر قاسمعلی، حسن مهدوی‌فر، امیرهوشنگ جمشیدیان و آرش رنجبر در این بخش ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات را همراهی می‌کنند.

وی اضافه کرد: اعضای هیات انتخاب ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در بخش فیلم‌نامه باید ۵۵۴ اثر را بازخوانی و انتخاب کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیات انتخاب ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..