تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در این وب سایت با اشتراک گذاری کتاب‌ها در شبکه‌های اجتماعی آنها را رایگان دانلود کنید

در این وب سایت با اشتراک گذاری کتاب‌ها در شبکه‌های اجتماعی آنها را رایگان دانلود کنید

آن دسته از کاربرانی که به دنبال حمایت از نویسندگان هستند اما نمی‌خواهند هزینه بالایی برای این کار اختصاص دهند اکنون راهکار جدیدی در اختیار دارند و می‌توانند به راحتی از فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. وب سایتی به نام Honest Few یک پلتفرم جستجوی کتاب جدید است که می‌تواند لایک‌های فیسبوک و ریتوییت‌های توییتر کاربران را به پول مورد نیاز برای خرید کتاب‌های دیجیتال تبدیل کند. با تک شات همراه باشید.

با استفاده از امکانات این وب سایت کاربران می‌توانند بدون پرداخت پول برای دانلود کتاب برای آمازون کیندل خود تنها اطلاعات مربوط به کتاب مورد نظر خود را با دوستان و اقوام خود به اشتراک بگذارند تا بتوانند کتاب‌های الکترونیکی را رایگان دانلود کنند.

فرآیند دانلود رایگان کتاب از این سایت بسیار ساده است. کاربر باید از میان فهرست کتابخانه Honest Few به دنبال کتاب مورد علاقه خود بگردد، کتاب‌هایی که با عکس روی جلد یا یک توضیح کوتاه معرفی شده‌اند. در مرحله بعد با کلیک روی عنوان مورد نظر کاربر به صفحه مربوط به تمامی آثار نویسنده هدایت می‌شود.

برای دانلود کتاب دو گزینه وجود دارد، یکی خرید نقدی و دیگری دانلود رایگان در صورت لایک یا اشتراک گذاری کتاب در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک یا توییتر. برای دانلود رایگان کتاب نیازی نیست که کاربر میلیون‌ها فالوور داشته باشد و تنها اشتراک گذاری کفایت می‌کند.

البته در حال حاضر کتاب‌های قابل دانلود رایگان در این وب سایت چندان متنوع نیستند و به 59 عنوان با موضوعات جنابی، رمانتیک و غیرداستانی محدود هستند. اما این پلتفرم به زودی توسعه پیدا کرده و از عناوین بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

دانلود رایگان کتاب
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در این وب سایت با اشتراک گذاری کتاب‌ها در شبکه‌های اجتماعی آنها را رایگان دانلود کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..