تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 4 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان اسلامشهر +‌مصاحبه

ببش از 4 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح افزایش امنیت اجتماعی شهرستان اسلامشهر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ داوود عبدالمالکی معاون هماهنگ کننده ویژه انتظامی غرب استان تهران در بازدید از نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر گفت: طرح امنیت اجتماعی به صورت زمانبندی مشخص و در سه سطح نقطه ای ، محله ای و منطقه ای اجرا می شود.

وی افزود: سطح محله ای این طرح در شهرستان اسلامشهر در منطقه واوان اجرا شد و علاوه بر کشف 4 میلیارد ریال کالای قاچاق، 10 هزار لیتر سوخت قاچاق و 10 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: طرح ارتقا امنیت اجتماعی غرب استان تهران به طور پیوسته در دستور کار پلیس قرار دارد و بر اساس نظر سنجی انجام شده مردم از اجرای این طرح رضایتمندی کامل دارند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 4 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان اسلامشهر +‌مصاحبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..