تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام بیش از 1400 معلم برای سال آینده در شهرستانهای تهران

معاون آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: برای سال آینده 1440 معلم جدید استخدام می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از پیشوا؛ حسین سنجری گفت: از این تعداد 840 نفر از طریق آزمون و مصاحبه های مرتبط گزینش جذب می شوند و 600 نفر نیز از دانشگاه فرهنگیان جذب می شوند.

 معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان تهران افزود: افرادی که اسامی آنها از دیشب اعلام شد، از امروز تا 22 روز آینده برای مصاحبه های مربوطه فرا خوانده می شوند.

 سنجری گفت: دوره های آموزشی افراد گزینش شده از فروردین آغاز می شود.

 وی افزود: این طرح در راستای صدور مجوز جذب ده هزار معلم وزارتخانه  آموزش و پرورش در کل کشور اجرا می شود.

سنجری گفت: در شهرستانهای استان تهران چهار هزار، کمبود معلم خود را از نیروهای حق التدریس تامین می کنیم که آنها نیز به مرور زمان جذب می شوند.  

 معاون پژوهشی استان تهران همچنین در مراسم اهدای لوح بازنشستگی معلم پیشکسوت پیشوا شرکت داشت.

امروز در سالن ولایت اموزش و پرورش شهرستان پیشوا نود معلم به افتخار بازنشتگی نائل شدند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام بیش از 1400 معلم برای سال آینده در شهرستانهای تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..