تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 20 تا 25 درصدی نرخ محصولات شیرینی پزی در مشهد

مشهد؛

رئیس اتحادیه شیرینی سازان مشهد گفت: نرخ محصولات و تولیدات شیرینی در واحدهای زیر پوشش این صنف بین 20 تا 25 درصد افزایش می یابد.

افزایش 20 تا 25 درصدی نرخ محصولات شیرینی پزی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد فرزانی اظهار کرد:با توجه به اینکه نرخ محصولات تولیدی این صنف از سال 1393 افزایش نداشته امسال در پی اعلام درخواست اتحادیه مبنی بر افزایش قیمت موافقت لازم با افزایش تا 25 درصدی نرخ محصولات در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی مصوب شد.
وی با اشاره به اینکه با تصویب نهایی این میزان افزایش قیمت در کمیته استانی نظارت و تنظیم بازار طی چند روز آینده نرخ جدید محصولات اصناف این اتحادیه اجرا می شود، تصریح کرد: هم اکنون 600 واحد شیرینی فروشی و 100 واحد فروش لوازم قنادی در سطح کلانشهر مشهد فعالیت دارند که با توجه به گستردگی این واحدها در سطح شهر پوشش مناطق مختلف به شکل مطلوب انجام می شود
.
رئیس اتحادیه شیرینی سازان مشهد ادامه داد:
ضرورت برخورد با واحدهای غیرمجاز از سوی نیروی انتظامی نیز تاکید شده است وفعالیت واحدهای غیرمجاز و حتی فروش محصولات شیرینی خانگی در واحدهایی مانند نانواییها و فروشگاههای مواد غذایی سلامت مردم را تهدید می کند.
فرزانی گفت: سلامت و امنیت غذایی از اصول اصلی در فعالیت واحدهای زیر پوشش این اتحادیه است و رعایت نکات و مسائل بهداشتی در واحدهای پروانه دار به شدت تحت نظر و کنترل قرار دارد
.
انتهای پیام// ف.غ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 20 تا 25 درصدی نرخ محصولات شیرینی پزی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..