تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح نهمین نمایشگاه فرش دستبافت ایران در استان قزوین

ساعت: 13:53 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988875

نهمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش در قزوین با حضور رئیس مرکز ملی فرش ایران و استاندار قزوین گشایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرمینو طی مراسمی با حضور حمید کارگر رئیس مرکز ملی فرش  ایران، فریدون همتی استاندار، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان، فرمانداران و جمعی از فرشبافان، پیش کسوتان، هنرمندان و تولیدکنندگان فرش دستباف درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

در این نمایشگاه بیش از ۶۰ فعال،فرشباف،بازرگان و تولید کننده فرش در سراسر کشور از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان، تهران، یزد، قم و زنجان در استان قزوین گردهم آمدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح نهمین نمایشگاه فرش دستبافت ایران در استان قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..