تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش رهبری در بصیرت‌بخشی به مردم غیرقابل انکار است

ساعت: 13:53 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988903

زارع‌نژاد با اشاره به اینکه دشمن در فتنه سعی داشت مردم را از رهبری جدا کند، گفت: نقش رهبری در بصیرت‌بخشی به مردم غیرقابل انکار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عین‌الله زارع‌نژاد عضو هیت نظارت شورای نگهبان شهرستان آبیک، در گفت وگو با  نگاه آبیک؛ با اشاره به اهمیت نقش مردم در انقلاب، اظهار داشت: در فتنه ۸۸ اگر مردم در صحنه نبودند انقلاب شکست می‌خورد.

وی با اشاره به تاریخ فتنه در انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: فتنه ۷۸ آغاز فتنه‌ها بود. بعد از رحلت امام اروپا تسلیم داشت فروپاشی را در ایران رقم بزند و حکومت ولایت فقیه را به لیبرال‌ها تحویل دهند.

زارع‌نژاد با اشاره به تلاش‌های دولت اصلاحات در فراهم کردن زمینه فتنه در ایران، تصریح کرد: در دولت کارگزاران هزار نفر را به بهانه تحصیل فرستادن در اروپا کار کردند، این مولود نامبارک در مجلس ششم به نتیجه رسید. ببینید چطور قصد نابودی نظلم را داشتند.

این عضو هیت نظارت شورای نگهبان شهرستان آبیک ادامه داد: به برکت رهبری و آینده‌نگری رهبر بود که از این طوفان‌ها به سلامت به سر بردیم. بنی‌صدر که دشمن ایران بوده و هست نیز درباره مقام معظم رهبری گفت: اگر امام راحل(ره) زنده بودند امروز به این رهبری آیت‌الله خامنه‌ای افتخار می‌کردند.

زارع‌نژاد با اشاره به تلاش‌های دشمن در جهت زمینه سازی بساط فتنه مطرح کرد: در دولت کارگزاران، ان‌جی‌او ها که همان تشکل‌های مردمی است تشکیل دادند که در برابر هیئت‌های مذهبی قرار بدهند. راز ماندگاری شیعه در رهبری و نیز در حضور جوانان در هیئت‌های عزاداری امام حسین(ع) است. دشمن قصد نابودی نظام را دارد.

وی ادامه داد: ایجاد شکاف بین رهبر و مردم از دیگر اقدامات غربی‌ها برای از بین بردن نظام بود که بیش از ۱۲۶ نماینده ۲۸ روز تحصن می‌کنند و نیز چندین استاندار و فرماندار استعفا کردند و می‌خواستند همانند انقلاب مشروطه که شیخ فضل‌الله را در پایان اعدام کنند، انقلاب را نابود کنند.

این هادی سیاسی تصریح کرد: مردم راه درست را تشخیص دادند. یک روز مانده به انتخابات غربی‌ها گفتند: فردا حکومت سبز فرا خواهد رسید. بسیاری از بزرگان در فتنه دست داشتند و به صورت پررنگ در فتنه حاضر شدند که این خود یکی از دلایل دو دل شدن مردم بود.

وی یادآور شد: فتنه‌گران مسئله حکمیت را مطرح کردند که دو نفر از آنها امروز در جایگاه وزارت نشسته‌اند و خواستند انتخابات ابطال شود و با الگوگیری از امام حسین فرمودند: اگر دنیا جایی برای مثل من حسین نباشد مثل من با امثال یزید بیعت نمی‌کند.

زارع‌نژاد ادامه داد: امام خامنه‌ای به دو دلیل این نظر ابطال انتخابات را رد کردند؛ اول توهین به ملت است و این بدعت می‌شود که اگر از این یه بعد انتخاباتی باب میل آمریکا نشود باید دوباره انتخابات را برگزار کنیم.

هادی سیاسی ناحیه امام صادق(ع) عنوان کرد: رهبری چنان مسئله را جالب رهبری کردند که مردم آرام آرام از دسته فتنه‌گران جدا شدند و دشمن و سران فتنه تنها ماندند. رهبری چون با خدا حرکت می‌کند خداوند نیز با اوست و او را حمایت می‌کند و یوم‌الله ۹ دی رقم خود.

زارع‌نژاد در پایان گفت: وعده الهی در ۹ دی محقق شد. مردم مشغول عزاداری امام حسین بودند که آمدند به عزاداران امام حسین توهین کردند و به پایکوبی پرداختند و مردم فهمیدند اینها جز عده‌ای مزدور نیستند و در ۹ دی تشخیص ۱۰۰ درصد دادند و بساط فتنه را در هم پیچیدند.

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش رهبری در بصیرت‌بخشی به مردم غیرقابل انکار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..