تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند سارقان حرفه ای با 11 فقره سرقت در ارومیه

ساعت: 14:54 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988965

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از انهدام باند سارقان حرفه ای با 11 فقره سرقت در ارومیه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی کنند و در استعلامات صورت گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان ماموران به صورت نامحسوس آنها را تحت نظر قرار داده و موفق شدند شب گذشته حین سرقت دو نفر را دستگیر کنند.

صمدپور بیان داشت: متهم در بازجویی های پلیسی به 10 فقره سرقت محتویات خودرو و یک فقره سرقت پراید در ارومیه اعتراف کرد.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم نیز مقداری از اموال سرقتی به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه درپایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند سارقان حرفه ای با 11 فقره سرقت در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..