تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




9دی، جنبش مردمی مطالبه گر است/ تکبر و فریب از دشمن، علت اقرار نکردن سران فتنه به اقدام ضدقانونی خود

ساعت: 14:55 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988790

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سران فتنه باید بگویند"غلط کردیم" گفت: 9 دی 88 از قیام به یک جنبش مردمی مطالبه گر تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آذرسلام، منصور حقیقت پور در پاسخ به اینکه رمز گشایی ابعاد جدید از فتنه فتنه گران سال 88 چیست و چه چیز باعث شد مردم قیام کرده و 9 دی را بیافرینند پاسخ گفت: چرا این موج به قیام تعبیر می شود! 9دی قیام نیست بلکه یک جنبش قدرتمند و زنده و مستمر خواهد بود زیرا بعد از قیام قعود و نشستن است که این درباره 9 دی اطلاق نمی شود بنابراین 9 دی یک جنبش مردمی است.

حقیقت پور با اشاره به ادبیات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « تا وقتی که فتنه گر ها توبه نکرده و از کرده زشتشان پشیمان نشوند جنبش 9 دی ادامه خواهد داشت» ادامه داد: این جنبش زنده و پویا است.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات برخی از افراد و سیاسیون که می گویند: دوره، تاریخ مصرف و عمر 9 دی گذشت باید گفت: تا زمانی که خاطئین و مرتکبین گناه به کرده خود اعتراف نکرده و از ساحت ملت و امام ملت عذر خواهی نکنند این مساله قابل قبول و گذشت نخواهد بود.

نماینده سابق مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دور قبلی؛ علت و سرمنشاء عدم اقرار واعتراف سران فتنه به اقدام ضد قانونی خود غرور- تکبر و فریب از دشمن دانست و اگر این موضوعات را حل کنند بایست در محضر ملت بگویند "غلط کردیم".

منصور حقیقت پور درباره فرجام و سرانجام روند فعلی حصر خانگی و عدم محاکمه و نیز عدم اقرار به اشتباه از سوی خاطیان گفت: در حال فعلی شورای امنیت ملی و مسئولین امنیتی نظام تصمیم به ادامه حصر گرفته اند و اگر روزی تصمیمی بر محاکمه و دادگاهی شدن آنها بگیرند رویکرد تغییر خواهد یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «9دی، جنبش مردمی مطالبه گر است/ تکبر و فریب از دشمن، علت اقرار نکردن سران فتنه به اقدام ضدقانونی خود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..