تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه ای بی رنگ در راه است

ساعت: 14:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988473

از شواهد امر پیداست، فتنه ای خطرناک و پیچیده در حال شکل گیری است، اما این فتنه همچون فتنه های قبلی که با مظاهر رنگی مختلف بود این بار رنگ نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح مغان، در یک جمله ساده می توان فتنه را یک فریب بزرگ اجتماعی و نیز دروغی که گروه زیادی از مردم را فریب می دهد، تعریف کرد.

فتنه در همه دوران به رنگ ها و شکل های مختلفی وجود داشته و در زمان حاضر هم وجود دارد و شاید این بار رنگی نداشته باشد؛ اما اصل این است که در مقابل فتنه چکار باید کرد تا موجب هزینه نشود؟

عامل اصلی در تشخیص به موقع فتنه، وجود بصیرت و ولایت پذیری به موقع است که با حضور و اقدام به موقع مردم فتنه خنثی می شود.

گرچه مردم با بصیرت ایران در 9 دی 88 جلوی فتنه بزرگ را که از قبل از طرف دشمنان خارجی و داخلی برنامه ریزی شده بود گرفتند و با الهام از مکتب حسینی، حماسه و انقلابی دیگر آفریدند اما اگر این فتنه را به موقع تشخیص و اقدام می کردند هیچ هزینه ای برای کشور بوجود نمی آمد.

با مروری در تاریخ اسلام نیز در می یاییم که اگر مردم کوفه مخصوصا توابین به موقع فتنه را تشخیص می دادند و به موقع در صحنه حاضر می شدند هیچ وقت حادثه کربلا رخ نمی داد. پس تشخیص و حضور به موقع مردم در مقابل فتنه ها جلوی هرینه ها را خواهد گرفت و همه فتنه ها در نطفه خفه خواهد کرد.

اما از شواهد امر پیداست، فتنه ای خطرناک و پیچیده در حال شکل گیری است، اما این فتنه همچون فتنه های قبلی که با مظاهر رنگی مختلف بود این بار رنگ نخواهد داشت.

اتفاقاتی که امروز در کشور میگذرد معلول حرام خواری و زراندوزی آقا زاده هایی است که به نام دین به کام خود بردند. سکوت خواص و عوام در آن دوران تاوان دارد و امروز که لقمه های حرام دل حضرات را سنگ کرده دیگر حق را از باطل تشخیص نمی دهند و به خاطر همین است که برخی خواص عقب تر از عوام حرکت می کنند.

فتنه ای که  بسان جنگ جمل همرزمان دیروز را در مقابل هم قرار می دهد. وقتی رسول الله برای عمار از دوران فتنه می گفت؛ عمار شگفت زده پرسید: یا رسول الله در آن دوران چه کنیم ؟ رسول الله فرمود آن روز فقط ببین علی چه می گوید.

اگر فردا دیدید به جای بی بی سی فتنه گران جدید و بی رنگ، قرآن سر نیزه کردند راه را گم نکنید .اگر دیدید فتنه گران جدید به جای کاکل بر پیشانیشان پینه سجده  داشتند، فریب نخورید زیرا که معمار انقلاب فقط خمینی کبیر(ره) و بعد از آن امام خامنه ای حفظ الله است و انها می گویند پشتیبان ولایت باشید تا آسیبی به این کشور نرسد، نگذارید معماران قلابی خودشان را به نام دین و انقلاب جا بزنند.

در هر حال باید بدانیم که فتنه‌ها پایان نیافته است و به احتمال زیاد فتنه‌های بزرگ‌تری در راه خواهد بود و البته نباید از انها بترسیم چرا که رسول اکرم(ص) فرمودند: « از فتنه و آزمایش در آخرالزمان نگران نباشید چرا که موجب نابودی منافقان خواهد شد، لا تَکرَهُوا الفِتنَةَ فى آخِرِ الزمانِ؛ فإنّها تُبِیرُ المُنافِقینَ »(میزان الحکمه/ حدیث شماره 48).

 گرچه تشخیص به موقع فتنه نیز سخت است اما برای اینکه فتنه ها را به موقع تشخیص دهیم این است که مردم گوششان به فرمان و اشارات رهبری باشند تا بتوانند فتنه را به موقع تشخیص بدهند و از فتنه های عظیم به سلامتی عبور کنند که ان شاءالله مردم ایران، انقلاب را در سایه ولایت تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) حمایت و همراهی خواهند کرد.

نویسنده: مالک یوسفی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه ای بی رنگ در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..