تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودجه ۹۶ آموزش‌‌‌‌وپرورش فرقی باسال گذشته ندارد/ امیدواریم مطالبات فرهنگیان در دی ماه پرداخت شود

ساعت: 13:28 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988709

نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: هیئت وزیران برای پرداخت مطالبات فرهنگیان از سال های گذشته تاکنون ردیفی در بودجه اختصاص داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از ادامه بررسی های کمیسیون تخصصی آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص بررسی بودجه اختصاص داده شده به این رده خبر داد و اظهار داشت: هنوز نقاط ضعف و قدرت بودجه آموزش و پرورش قابل بیان نیست.


وی با بیان اینکه بودجه بندی تنها صرف به آوردن روی کاغذ نیست و مجلس نظارت کافی بر روی آن دارد، گفت: بودجه مربوط به آموزش و پرورش باید کاملا عملیاتی باشد.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بودجه آموزش و پرورش را جاری برشمرد و گفت: بودجه آموزش و پرورش بیشتر جاری است و بر اساس مشخصات تعیین شده در گذشته تخصیص پیدا می کنند.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در نظر گرفتن بودجه سال گذشته آموزش و پرورش مهم است، اظهار کرد: باید بودجه عملکردی سال گذشته محاسبه شود تا بودجه بندی سال ۹۶ تعیین شود.
عباسی در ادامه این مطلب افزود: بودجه ۹۶ آموزش و پرورش در مقایسه با سال گذشته مغایرت چندانی ندارد.


وی از پرداخت مطالبات فرهنگیان در آینده خبر داد و گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران برای پرداخت مطالبات فرهنگیان از سال های گذشته تا کنون ردیفی در بودجه اختصاص پیدا کرده است.
این نماینده مجلس به تامین اعتبار دولت برای پرداخت مطالبات به حق فرهنگیان  تاکید کرد و افزود: دولت باید مبلغ مطالبه فرهنگیان را از راه افزایش اوراق اسناد خزانه پرداخت کند که امیدواریم در دی ماه سال جاری این این مبلغ پرداخت شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودجه ۹۶ آموزش‌‌‌‌وپرورش فرقی باسال گذشته ندارد/ امیدواریم مطالبات فرهنگیان در دی ماه پرداخت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..