تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملت ایران هرگز فتنه و فتنه گران را فراموش نخواهند کرد

ساعت: 14:18 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988853

بیانیه ی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی؛

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت بزرگداشت روز 9 دی در محکومیت فتنه گران و حامیان آنان بیانیه ای صادر کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  «دانشجو سلام » در آستانه 9 دی  تشکل  بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ضمن اعلام برائت از قتنه گران  از آحاد مردم ایران اسلامی خصوصا از دانشجویان بصیر به عنوان قشر پیشتاز جامعه خواست تا با شرکت در تجمع بزگداشت این روز حضور فعال بهم برسانند  

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

وَاتَّقوا فِتنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَموا مِنکُم خاصَّةً  وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَدیدُ العِقابِ

و از فتنه‌ای بپرهیزید که تنها به ستمکاران شما نمی‌رسد؛ (بلکه همه را فرا خواهد گرفت؛ چرا که دیگران سکوت اختیار کردند.) و بدانید خداوند کیفر شدید دارد!

"سوره مبارکه الأنفال آیه ۲۵"

گناه بزرگی که برخی از دست‌اندرکاران فتنه‌ها در کشور انجام میدهند، امیدوار کردن دشمن است؛ دشمن را امیدوار میکنند که میتواند منفذی در بین مردم، در بین عوامل گوناگون، در بین مسئولان نظام باز کند( مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای   (((مدظله العالی ))

این روزها مجددا به روزهای تلخی در تاریخ پر مخاطره نظام مقدس جمهوری اسلامی نزدیک می شویم، روزهایی که عده ای منحرف و خودباخته در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان با ایجاد آشوب و فتنه در سطح شهر، به مخالفت علنی با نظام جمهوری اسلامی ایران پرداختند و حرمت امام حسین(ع)، اهل بیت ایشان و اصحاب با وفای ایشان را شکستند.

اگر چه آنها جز عده معدودی ساده اندیش نبودند اما وجود افرادی در پشت پرده این اتفاقات بلا شک است.

افرادی که آنها را نیز می توان ساده لوح نامید و اعمال و کارهای آنها را به مثابه افرادی به حساب آورد که در ابتدای عمر انقلاب نوپای ایران، کمر به نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران بسته بودند.

اما این فتنه را باید به عنوان یکی از درس های تاریخ انقلاب اسلامی به شمار آورد و به هیچ عنوان نباید این فتنه را به فراموشی سپرد و آن را در موزه تاریخ گذاشت تا خاک بخورد؛ که اگر این اتفاق بیافتد باید هر لحظه آماده فتنه انگیزی عده ای سودجو در کشور بود که این موضوع می تواند کشور را مجددا با خسارت های جبران ناپذیر مادی و معنوی روبرو کند.

مردم با بصیرت جمهوری اسلامی ایران؛ همانند همیشه با شور و شعور خاصی در روز نهم دی ماه با حضور در راهپیمایی با شکوه، مشتی محکم بر دهان همه فتنه گران زدند و به دشمنان کشور این را یادآوری کردند که ملت، همواره پشت آرمان ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و از آن حتی یک قدم هم پا پس نخواهند کشید.

" شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان"

دی ماه 1395




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملت ایران هرگز فتنه و فتنه گران را فراموش نخواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..