تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع اعتراض آمیز مسافران مقابل دفتر هواپیمایی آسمان/مسئولان فرودگاه شیراز جوابگو نیستند

ساعت: 15:09 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988783

مسافران هواپیمایی آسمان به علت عدم پاسخگویی مسئولین در جلوی دفتر این هواپیمایی تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پارسیان خبر؛ مسافران هواپیمایی آسمان به شماره ٣٨٥٧ مسیر شیراز- مشهد به علت تأخیر ٨ ساعته در جلوی دفتر هواپیمایی آسمان مستقر در فرودگاه بین المللی دستغیب تجمع اعتراض آمیزی انجام دادند.

مسئولان هواپیمایی آسمان با اشاره به اینکه نامناسب بودن شرایط جوی در فرودگاه مهرآباد تهران را دلیل تأخیر می دانستند، از تجمع مسافران در جلوی دفتر خود بهت وحیرت زده شده بودند.

مسافران هواپیمایی آسمان دلیل این تجمع خود را عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه و اینکه آنها با احساسات مسافران بازی می کنند، دانستند.

برخی از مسافران با ابراز گلایه از این تأخیر گفتند؛ به علت راه مسیر طولانی ازشهرستان، از ساعت اولیه صبح در فرودگاه حضور پیدا کرده ایم،ولی کسی پاسخگوی مشکلات نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع اعتراض آمیز مسافران مقابل دفتر هواپیمایی آسمان/مسئولان فرودگاه شیراز جوابگو نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..