تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاصیت ذاتی استکبار فتنه انگیزی است/ پیروی از ولایت دژ مستحکم مقاومت

ساعت: 15:09 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988353

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: خاصیت ذاتی استکبار فتنه انگیزی است و تنها راه ایستادگی در مقابل فتنه و دست یابی به پیروزی حرکت در مسیر ولایت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رضا ترابی، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان درحاشیه نشست علمای اهل تشیع و تسنن در جزیره کیش در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار  کیش پرس،در خصوص سرچشمه و ریشه فتنه 9 دی گفت: ریشه فتنه 9 دی با توجه به حرف هایی که آمریکا و رژیم صهیونیستی قبل و بعد از انتخابات می زدند به خوبی مشخص است که به کجا برمی گردد.

وی افزود: وقتی همه کشورهای استکباری از قضایا و وقایع فتنه سال 88 حمایت کردند می توان فهیمد که اصل قصه فتنه به کجا وصل است.

سردار ترابی با اشاره به حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی در مقابل فتنه انگیزی های دشمنان در موضوع فتنه اظهار کرد: اما مردم بزرگ ایران اسلامی جواب محکمی به عوامل فتنه و پشتیبانان آن ها دادند و با وحدت، انسجام، همدلی و پیوندی را که با ارزش های انقلاب و رهبری داشتند به منصه ظهور رساندند.

وی با تاکید بر اینکه خاصیت ذاتی استکبار چون باطل است ایجاد فتنه در میان مردم است تا به هدف خود دست پیدا کند، ابراز کرد: بر همه ما واجب است که به منویات مقام معظم رهبری گوش جان بسپاریم زیرا تنها راه رسیدن به پیروزی در برابر استکبار جهانی به خصوص آمریکا، وحدت، همدلی و حرکت در خط ولایت است که امروز به وضوح در میان تمام مردم ایران از اهل تشیع، تسنن و اقلیت های مذهبی شاهد هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: دشمن بداند و آگاه باشد که مردم مومن ودلیر ایران اسلامی خدعه و توطئه دشمن را خوب درک کرده و فرمایش رهبری را با جان ودل خریده اند و به هیچ بیگانه ای اجازه نمی دهند تا به غیر از وحدت و همدلی در کشور شاهد چیزی دیگری باشند.

وی در رابطه با تهدیدات گروه های تکفیری برای نفوذ به ایران اسلامی و ایجاد مزاحمت برای مردم خاطر نشان کرد: تکفیری ها از دست نشاندگان و جیره خواران آمریکا و اشغالگرقدس هستند. آن ها باید بدانند همانگونه که  پس از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانستند با نبرد مستقیم نظامی موفقیتی کسب کنند رویاروی با مردم غیور و دلاور نظام قدرتمند اسلامی ایران حاصلی جز شکست برای آنان نخواهد داشت همچنان که امروز شاهد پیروزی جبهه مقاومت و مدافعان حرم اهل بیت (ع) در مقابل گروه های تکفیری هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاصیت ذاتی استکبار فتنه انگیزی است/ پیروی از ولایت دژ مستحکم مقاومت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..