تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام 82 هزار نفر در شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان/ نتایج فردا در سایت لبیک اعلام می‌شود

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ثبت‌نام 82 هزار و 912 نفر در شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان خبر داد.

محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات از 21 آذر ماه در سایت لبیک آغاز شد و تا ساعت 24 روز پنجم دی ماه ادامه یافت و در این مدت 82 هزار و 912 نفر برای اعزام این دوره ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: قرعه کشی امروز ششم دی ماه به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و نتایج نهایی روز سه شنبه هفتم دی ماه از سایت لبیک و ارسال پیامک به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: بیشترین گروه ثبت نام کنندگان با دانشجویان متاهل و بعد به پسران و دختران دانشجو اختصاص دارد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: در این دوره بیش از 16 هزار نفر از دانشگاهیان کشور از اول بهمن لغایت اردیبهشت ماه سال آینده به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

فقیهی تصریح کرد: پیشاپیش به افرادی که در قرعه کشی انتخاب می شوند، تبریک عرض می کنم و کسانی که در این دوره انتخاب نشده اند نیز می توانند در دوره های بعد مجددا ثبت نام کرده و به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی یادآورشد: دانشجویانی که در قرعه کشی به صورت نفرات اصلی و ذخیره معرفی می شوند، باید از فردا هفتم دی ماه، ثبت نام خود را در سایت لبیک نهایی کنند، چون عدم ثبت نام نهایی به منزله انصراف از اعزام تلقی شده و نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

گفتنی است؛ در این دوره پنج گروه دانشگاهی اعم از اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر مجرد، دانشجویان پسر مجرد و کارمندان دانشگاه ها به عتبات اعزام می شوند و همچنین مسابقه ویژه ای برای تمامی ثبت نام کنندگان در عتبات دانشگاهیان در نظر گرفته شده است که متعاقبا از سایت لبیک اعلام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام 82 هزار نفر در شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان/ نتایج فردا در سایت لبیک اعلام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..