تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمیع دانشکده های دانشگاه در زمینی به وسعت 17 هکتار/ کلنگ شروع پروژه دهه فجر به زمین می خورد

رییس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی از جزئیات تجمیع ساختمانها و دانشکده های این واحد و احتمال کلنگ زنی زمین پروژه در دهه فجر امسال خبر داد.

تجمیع دانشکده های دانشگاه در زمینی به وسعت 17 هکتار/ کلنگ شروع پروژه دهه فجر به زمین می خوردبهروز دانشیان رییس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تجمیع دانشکده های این واحد دانشگاهی گفت: زمینی به مساحت 12.4 هکتاری در بلوار آهنگ (در راستای توسعه دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران جنوب) از سازمان زمین شهری خریداری شده است.

وی با بیان اینکه این زمین هنوز به دانشگاه تحویل داده نشده ، ادامه داد: قرار است طی چند روز آینده بخشی از این زمین در اختیار قرار گیرد.

دانشیان با اشاره به تجمیع تمام ساختمانها و دانشکده های واحد تهران جنوب در زمینی به وسعت 17 هکتار اظهار داشت: در حدود 27 ساختمان دانشگاهی در سطح شهر داریم که درواقع با این کار بزرگترین تجمیع دانشگاه آزاد اسلامی به تدریج با برنامه ای طولانی مدت و سختن شکل می گیرد. 

به گفته رییس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی، 250 هزار مترمربع مساحت زمین ساختمان های مجتمع خواهد شد.

وی اعلام کرد: عمده فعالیتهای عمرانی و اقدامات لازم برای خرید زمین 12.4 هکتاری توسط ریاست قبلی واحد تهران جنوب صورت گرفته بود و ما هم همین مسیر درست را پیش گرفته و ادامه می دهیم.

رییس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: پس از تحویل زمین، اقدامات مربوط به شروع پروژه تجمیع را آغاز می کنیم و امیدواریم شرایط به گونه ای شود که کلنگ زنی زمین توسط حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در دهه فجر صورت گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمیع دانشکده های دانشگاه در زمینی به وسعت 17 هکتار/ کلنگ شروع پروژه دهه فجر به زمین می خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..