تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودجه پژوهشی دانشگاه‌ها باید بازنگری شود

معاون پژوهشی دانشگاه تهران عنوان کرد: اعتبارات پژوهشی یکی از لازمه‌های پیشرفت علمی بوده و لازم است بودجه پژوهشی دانشگاه‌ها بازنگری شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر این رقم در دانشگاه تهران که به عنوان نماد آموزش عالی ایران شناخته شده در حدود 13 درصد بودجه کل دانشگاه بوده که متاسفانه رقم پایینی است.

معاون پژوهشی دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه تهران در ارائه دستاوردهای نوین پژوهش و فناوری بسیار گسترده‌تر است، اظهار داشت: اعتبارات یکی از لازمه‌های پیشرفت علمی است و امیدواریم در میزان بودجه پژوهشی دانشگاه‌ها بازنگری صورت گیرد.

رحیمیان تصریح کرد: حوزه پژوهش یکی از عرصه‌هایی است که باید بیشترین هزینه در آن انجام شود و این بخش پردرآمدترین فعالیتی است که یک دانشگاه می‌تواند داشته باشد؛ زیرا امروز کشورها را بر اساس نیروی انسانی فرهیخته و دانش فنی آن ارزیابی می‌کنند.

وی تاکید کرد: اختصاص بودجه وابسته به یک نگاه کلان کشوری است و باید سهم پژوهش از مجموع بودجه کشور حتما در نظر گرفته شود.

معاون پژوهشی دانشگاه تهران یادآور شد: این بودجه مبلغ ناچیزی است که باید حداقل به سه تا چهار درصد کل بودجه کشور افزایش یابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودجه پژوهشی دانشگاه‌ها باید بازنگری شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..