تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معافیت مشمولان دارای فرزند معلول

سلامت نیوز: رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی از معافیت مشمولان دارای فرزند معلول ذهنی و ناتوان کننده بدون در نظر گرفتن غیبت خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار حمید صدرالسادات با بیان اینکه پیشتر در قانون پیش بینی شده بود، که مشمولانی که از فرزند معلول نگهداری می کنند به شرط نداشتن غیبت و البته با شرایطی خاص می توانستند از معافیت سربازی بهره مند شوند افزود: طبق هماهنگی که با ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفت قرار بر این شد که موضوع غیبت برای مشمولانی که فرزند معلول ذهنی و ناتوان کننده دارند مانع رسیدگی نباشد.

وی گفت: معلولیت فرزندان مشمولان سربازی باید با تشخیص بهزیستی به شورای پزشکی سازمان وظیفه عمومی در سراسر کشور صورت گیرد.

سردار صدرالسادات خاطر نشان کرد: برای مشمولان نظام وظیفه دارای فرزند معلول ذهنی و ناتوان کننده دیگر غیبت مانع رسیدگی نیست و با احراز شرایط می توانند از معافیت سربازی استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معافیت مشمولان دارای فرزند معلول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..