تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایندگان نمی‌توانند از کریمی‌قدوسی به هیئت نظارت شکایت کنند/هنوز شکایتی از وزارت خارجه واصل نشده است


عضو هیئت نظارت بر نمایندگان گفت: تا کنون شکایتی از سوی نمایندگان از نماینده مردم مشهد به دست ما نرسیده اما بر اساس آیین‌نامه به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

نمایندگان نمی‌توانند از کریمی‌قدوسی به هیئت نظارت شکایت کنند/هنوز شکایتی از وزارت خارجه واصل نشده استحجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به ادعای تعدادی از نمایندگان مبنی بر شکایت از کریمی قدوسی نماینده مشهد به این هیئت اظهار داشت: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس نماینده‌ای نمی‌تواند از نماینده دیگر شکایت کند.

وی با بیان اینکه تاکنون شکایتی در این مورد به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است، بیان داشت: نماینده تنها در صورتی می‌تواند از نماینده دیگر شکایت کند به خود شخص وی توهین شده باشد اما نماینده نمی‌تواند از سوی شخص دیگر شکایت کند.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اینکه آیا ظریف می‌تواند از کریمی قدوسی به این هیئت شکایت کند، گفت: تا کنون شکایتی به دست ما نرسیده اما در صورت ارائه شکایت حتما به آن رسیدگی خواهیم کرد.

شایان ذکر است رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی اعلام داشته که می‌خواهند از کریمی قدوسی به دلیل افشای اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایندگان نمی‌توانند از کریمی‌قدوسی به هیئت نظارت شکایت کنند/هنوز شکایتی از وزارت خارجه واصل نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..