تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات قتل عام در فهرج کرمان و دستگیری قاتل +تصاویر

جزئیات قتل عام در کرمان و دستگیری قاتل +تصاویر

 

چند روز پیش خبر قتل عامی هولناک با تیراندازی یک مرد در خانه ی خانواده ی همسرش ، مردم سراسر ایران را غنگین و بهت زده ساخت. قتل عام هولناک تمام اعضای خانواده و کودک بیگناهی که مخفی شده بود و حتی همسایه هایی که در منزل بودند بدست داماد بیرحم خانواده موجی از خشم و نفرت را در جامعه ایران برانگیخت

 

«همه اعضاي خانواده ات را جلوي چشمانت کشتم تا بـــــــــــــــــداني به حرف هايي که زده بودم عمل کردم اما هرگز تو را نمي‌کشم. چون که مي‌خواهم تا پايان عمرت زجر بکشي و روزي صدبار آرزوي مرگ کني.» اينها آخرين جملاتي بود که داماد جنايتکار پس از قتل عام اعضاي خانواده همسرش در روستاي «جهان آباد» شهرستان فهرج، به او گفت و بعد هم گريخت.

جزئیات قتل عام در فهرج کرمان و دستگیری قاتل +تصاویر

خاکسپاری مقتولان و عکس قاتل روانی

 

ساعت حدود 5 عصر روز پنجشنبه دوم دي بود که مادر رقيه-همسرقاتل– تازه از بيمارستان مرخص شده و گوشه اتاق خوابيده بود. خانه شلوغ بود.

 

برادر و خواهرهاي رقيه، عمه و جمعي از همسايه‌ها هم به عيادت آمده بودند. همه گرم صحبت بودند و گاهي هم بحث شکايت رقيه از شوهرش براي طلاق مطرح مي‌شد اما ناگهان صداي زنگ درخانه به گوش رسيد.

 

پدر رقيه که فکر مي‌کرد ميهمانان ديگري آمده‌اند، با خوشرويي به طرف در رفت و آن را گشود اما همان موقع چشم در چشم شوهر رقيه شد. لحظه‌اي بعد هم صداي رگبار گلوله، سکوت ثانيه‌اي بين آنها را شکست و مرد ميانسال بدون هيچ حرفي و با پيکري خون آلود نقش بر زمين شد.

 

اهالي خانه و بقيه حاضران با شنيدن صداي شليک وحشت کرده بودند. هريک به گوشه‌اي پناه برده بودند اما لحظاتي بعد در اتاق باز شد و شهروز با کلاشينکفي که در دست داشت، در چارچوب ايستاد و با عربده‌هاي وحشتناک و رجزخواني براي همسرش «رقيه» و خانواده‌اش بي‌درنگ آتش گشود. هيچ کس از رگبار گلوله‌ها در امان نبود.

 

حتي «روژان» خواهرزاده 7 ساله رقيه که از ترس زير تخت مخفي شده بود. دخترک از ترس، بي‌صدا گريه مي‌کرد که شهروز او را با خشونت بيرون کشيد و اسلحه را به سمت چشم دخترک نشانه رفت وشليک کرد. و….«رقيه» که با ديدن اين صحنه وحشتناک ميخکوب شده و زبانش بند آمده بود گوشه اتاق مات ومبهوت به جنازه‌ها خيره شده بود.

 

همه چيزدرچند لحظه اتفاق افتاد. پدرش با پيکري خونين روي زمين حياط افتاده بود. مادر، برادر، دو خواهر، عمه و دختر خواهرش و چند تن از همسايه‌ها نيزغرق در خون بودند. همان موقع شهروز اسلحه را به سمت همسرش نشانه رفت اما ماشه را نچکاند و با فريادي غضب آلود بر سر رقيه گفت: «همه خانواده ات را کشتم اما هرگز تو را نمي‌کشم. مي‌خواهم تا پايان عمرت زجر بکشي و روزي صدبار آرزوي مرگ کني.»

 

زن جوان آنقدر شوک زده بود که هيچ کاري ازدستش برنمي آمد. با آن همه مصيبت ديگر رمقي برايش نمانده بود که فرياد بزند. فقط با چشمان اشکبار شاهد فرار شهروز بود.

 

خليل همايي راد -مدير کل امنيتي استانداري کرمان-گفت: «به محض وقوع اين جنايت فجيع اقدامات امنيتي و پيگيري‌هاي ويژه قضايي براي دستگيري قاتل آغاز شد . شوراي تأمين نيز با حضور مقام‌هاي ارشد نظامي و امنيتي استان تشکيل شده است. همان‌طور که پيش از اين نيز عنوان شد، اين جنايت امنيتي نبوده و تنها ناشي از جهل و فقر فرهنگي رخ داده است.

 

ضمن اينکه بررسي سوابق زندگي اين قاتل 27 ساله نشان مي‌دهد او از سال‌هاي نوجواني زندگي بسيار بدي داشته و بحران‌هاي روحي شديد باعث بروز اختلالات شخصيتي در اين فرد شده است. بررسي‌ها نشان داده پدر عامل اين جنايت، 15 سال قبل درجريان درگيري باندهاي خلافکار و بر سر تسويه حساب‌هاي باندهاي تبهکار کشته شده است. سوابق عامل جنايت که «شهروز» نام دارد نيز نشان مي‌دهد او يک ماه پيش از جنايت، به مدت سه ماه و يک روز به اتهام تهديد به قتل در زندان بوده است. او همچنين در زمينه قاچاق اتباع خارجي نيز فعاليت داشته است.

 

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از دستگیری قاتل حادثه تلخ و دلخراش روستای جهان آباد شهرستان فهرج خبر داد و گفت: دستگاه قضائی با جدیت و خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی خواهد کرد.

 

محمد ضیالدینی اظهار داشت:طی یکسری اقدام اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات ایرانشهر، دقایقی پیش قاتل متواری در استان سیستان وبلوچستان و در شهر ایرانشهر طی یک درگیری مسلحانه با مامورین دستگیر شد.

 

این مقام قضائی تصریح کرد: قاتل جوانی 26 ساله و دارای سابقه کیفری است که متاسفانه در تاریخ 2 دی ماه با مراجعه به درب منزل پدر همسرش اقدام به تیراندازی و قتل ده عضو خانواده و همسایگانش وهمچنین مجروح کردن 4 نفر دیگر شده بود.

 

وی بیان کرد: انگیزه و علت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده است که قاتل با همسر و خانواده همسرش داشته است.

 

دادستان بم با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دادگاه عمومی شهرستان فهرج در حال انجام است،تاکید کرد:دستگاه قضائی رسیدگی به این پرونده را باجدیت در دستور کار قرار داده است و ان شاالله در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی قضائی به این پرونده صورت خواهد پذیرفت و متهم به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

 

مطالب مرتبط:

 

قتل عام فجیع خانواده توسط زن تهرانی +تصاویر

 

قتل تاجر ایرانی در فیلیپین بدست دو ایرانی + عکس

 

جنجال قتل مدلینگ اردبیلی سونیا فتحی + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات قتل عام در فهرج کرمان و دستگیری قاتل +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..