تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه جورج مایکل ساعاتی پس از مرگش! + تصاویر

جورج مايكل، خواننده سرشناس بريتانيايى که فعالیت حرفه‌ای خود را از دهه ۸۰ میلادی آغاز کرده بود، در سن 53 سالگی در منزل مسکونی خود درگذشت.

خانه جورج مایکل

جورج مايكل ، خواننده سرشناس بريتانيايى که فعالیت حرفه‌ای خود را از دهه ۸۰ میلادی آغاز کرده بود، در سن 53 سالگی در  منزل مسکونی خود درگذشت.

 خانه جورج مایکل ساعاتی پس از مرگ

این خواننده مشهور یونانی تبار ،در زمانی که به صورت انفرادی کار خوانندگی را آغاز کرده بود،صد میلیون نسخه از آهنگ هایش در سراسر جهان به فروش رفت.

تک‌آهنگ‌های مشهور این خواننده همانند «نجوای بی‌پروا» (Careless Whisper) و «ایمان» (Faith) بارها در صدر فهرست آهنگ‌های پرفروش بازار موسیقی بریتانیا قرار گرفتند.

وی روز گذشته،در خانه اش واقع در اکسفوردشایر -که با تزیینات کریسمس آذین شده بود-؛بر اثر عارضه قلبی  درگذشت.

  خانه جورج مایکل ساعاتی پس از مرگ

توریسم آنلاین

اخبار مرتبط:

واکنش بازیگران ایرانی به مرگ جرج مایکل! + تصاویر

جرج مایکل، خواننده برجسته درگذشت! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه جورج مایکل ساعاتی پس از مرگش! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..